Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2008

Ολυμπιακή Αεροπορία ή Ολυμπιακές Αερογραμμές;

Τελικά ποιά θα παραδώσουμε, την Αεροπορία ή τις Αερογραμμές; Γιατί έχουν βαλθεί όλοι να λένε για το κλείσιμο της Ολυμπιακής, ενώ αν θυμάμαι καλά είχε μετονομαστεί προ καιρού σε Αερογραμμές. Θα μου πεις εκεί είναι το πρόβλημα ή στην ουσία; Σίγουρα το πρόβλημα είναι τεράστιο με πολλές παραμέτρους και δεν είμαι αρμόδιος να αποφανθώ περί του τι πρέπει να γίνει. Σαν άνθρωπος όμως του κόσμου και της επικαιρότητας, οφείλω να πω ότι η ΟΑ είναι προβληματική εταιρεία, αλλά το θέμα μοιάζει πολύ με τη γνωστή θεωρία της κότας και του αυγού, δηλαδή προβληματική είναι, το κοινό ταμείο πληρώνει τα σπασμένα, αλλά πώς φτάσαμε ως εδώ; Φταίνε οι εργαζόμενοι, φταίνε οι διοικήσεις, φταίει το κράτος που της χρωστάει τα ,αλλιοκέφαλά του(της);
Και οι απόψεις που ακούγονται είναι τόσες που και να θέλεις άκρη δεν βγάζεις. Το υπουργείο έτσι, ο Πατέστος αλλιώς. Και μέσα σε όλες τις απόψεις μου προέκυψε σήμερα το πρωί και ο...Αγοραστός(όχι δεν τον ψώνισα σήμερα με τα Σαββατιάτικα ψώνια, αυτός μου προέκυψε πρωί-πρωί στο Μέγκα, φιλοξενούμενος του πρωινάδικου), βουλευτής της Ν.Δ. που μεταξύ των άλλων είπε για το θέμα της Ολυμπιακής, ότι "η κυβέρνηση της Ν.Δ. με τις προσπάθειές της, αύξησε κατά 700.000 την επιβατική κίνηση της εταιρείας, ενώ επί ΠΑΣΟΚ είχαν μειωθεί κατά πολύ"!!!(ε, μη γεμίσω και τον τόπο θαυμαστικά). Ρε μπας και ήταν Νεοδημοκράτες αυτοί οι 700.000 που άρχισαν ξαφνικά να ταξιδεύουν ενθουσιασμένοι από τη νίκη(το τερπνόν)και παράλληλα έκαναν και τζίρο στην Ολυμπιακή(το ωφέλιμον), για νάχει να λέει κατόπιν ο υπουργός των Μεταφορών. Συγνώμη κ. Αγοραστέ μου, αλλά αυτά που λέτε τ΄ αγοράζετε ή τζάμπα τα παίρνετε;
Αυτό που ξέρω(και θέλω)εγώ, και το γράφω κάτω από την αναμνηστική και αναμνησιακή τούτη φωτογραφία των πρώτων αεροσυνοδών της πάλαι ποτε Ωνασείου Ολυμπιακής, είναι ότι αυτή η χώρα πρέπει να έχει εθνικό αερομεταφορέα, που να πετάει τακτικά και με ασφάλεια, επιδοτούμενο εν ανάγκη για τα ελλειμματικά δρομολόγια προς νησιά και απομακρυσμένες περιοχές (όπως γίνεται με τα λεωφορεία της πρωτεύουσας και τα πλοία της άγονης γραμμής) και από την άλλη να περιορίσει στα απαραίτητα τα λειτουργικά της έξοδα, μέσα από μια σοβαρή, αξιοπρεπή και κοινά αποδεκτή μελέτη βιωσιμότητας. ΄Ολα τα άλλα είναι εκ του πονηρού, ακόμη κι αυτά περί...ανταγωνισμού. Μόλις συρρικνωθεί και εξ αυτού απαξιωθεί η Ολυμπιακή, ένα άλλο μονοπώλιο θα ξεφυτρώσει. Σε τι θα ωφελήσει δηλαδή ο ανταγωνισμός, την Ικαρία, την Αστυπάλαια ή την Κάρπαθο; Αυτά!

1 σχόλια:

Τη 9/21/2008 , Ο χρήστης Blogger ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ είπε...

Εμείς οι νησιώτες θα πρέπει να ανησυχούμε..
Για φαντάσου να γίνει στον αέρα ότι και στη θάλασσα με την απελευθέρωση: να επιδοτούν με λεφτά των φορολογουμένων για το καλό μας τα σαπάκια του κάθε επιτήδειου...

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα