Παρασκευή 25 Ιουλίου 2008

Βραδιά μουσικής πανδαισίας

Θα πρόκειται για μια βραδυά-όνειρο, αυτή είναι η εκτίμησή μου, αλλά κυρίως η αίσθησή μου διαβάζοντας τους συντελεστές της συναυλίας, μουσικής συνάντησης καλύτερα, που θα παρουσιαστεί την Δευτέρα 28 Ιουλίου στο προαύλιο της Πορφυριάδας σχολής στο Καρλόβασι(ναι αυτής με το περίπτερο μπροστά). Ο μέγας μυσταγωγός Νίκος Ξυδάκης συναντά τους ENCARDIA ένα μουσικό σχήμα που μας μάγεψε πέρυσι(ή πρόπερσι; Τα χρόνια μου φεύγουν από τη μνήμη, σαν τις τρίχες της κεφαλής μου) και με την σύμπραξη και άλλων καλλιτεχνών και κυρίως, απ΄ ότι είδα στην αφίσα, καλών μουσικών, υπόσχονται ένα μουσικό ταξίδι οριζοντίως στη Μεσόγειο και τα ακούσματά της. Να μην λείψει κανείς! (Η πάνω φωτογραφία είναι της φίλης μου Αθηνάς, που αιχμαλωτίζει με το φακό της όνειρα).

1 σχόλια:

Τη 7/26/2008 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Την καλησπέρα μου και σ ευχαριστώ ! Η συναυλία πρέπει να ναι εξαιρετική, αλλά Δευτέρα βράδυ και στο Καρλόβασι, λιγάκι δύσκολο. Αξίζει βέβαια τον κόπο!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα