Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Εν Σύρω τη 23 Αυγούστου 2009

Κυριακή ντάλα μεσημέρι στη Πάνω Σύρα, για βόλτα και αναζήτηση καλού φαγητού, πέσαμε πάνω στην καλύτερη περίπτωση... Λίγο πριν το μουσείο του Μάρκου και το άγαλμά του, μετά του μπαγλαμαδακίου, είναι η ταβέρνα του Λίλλη, που στέκει εκεί πάνω αγέρωχη από το 1953, όσο στέκω κι εγώ (δεν μπορώ να πω το ίδιο αγέρωχος)... και εισελθόντες για φαγητό μετά θέας, βρεθήκαμε ενώπιον μιας καταπληκτικής κουζίνας, ενός χαμόγελου αυθεντικού ουχί υποκριτικού και των καλυτέρων διαθέσεων...
...η θέα από το μαγαζί καταπληκτική(ιδού και η απόδειξη), πρώτο ορεκτικό για να μην αρχίσω να περιγράφω τα υπόλοιπα(ορεκτικά)...
...αυτό πάντως είναι οι τίτλοι του τέλους, το γλυκό, προσφορά του καταστήματος, πατσαβουρόπιτα εμποτισμένη σοροπίου, της κολάσεως δι΄ ημάς τους χοληστερινούχους και απειλουμένους από τον ζακχαρώδη διαβήτη ανά πάσα στιγμή...
...ο διάκοσμος στο εσωτερικό του καταστήματος ανάλογος των χρόνων ιστορίας του, με τον Μάρκο σε μεγάλο κάδρο στην κορυφή και άλλες φωτογραφίες περασμένων εποχών...
... Ταβέρνα ο ΛΙΛΗΣ, από το 1953 μέχρι το μέλλον, μια που την έχουν δύο νέα παιδιά, η φορέας του ανυπόκριτου χαμόγελου και ο σεφ των λιχουδιών και της πατσαβουρόπιτας, που μου δήλωσαν θιασώτες του διαδικτύου, άρα... ΄Οσοι πάτε κατά τη Σύρα, την αρχόντισσα των Κυκλάδων, μην παραλείψετε μια επίσκεψη στα παιδιά(εκ μέρους μου πείτε τους), θα φάτε καλά, θα σας βλέπει από πάνω κι ο Μάρκος και θα ευχαριστιέται, μια που δεν πολυχάρηκε στη ζωή του... Υπό την σκέπη του Μάρκου λοιπόν και δια των γεύσεων και της καλόκαρδης υποδοχής...
ΣΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ ΠΑΙΔΙΑ!!!

4 σχόλια:

Τη 8/28/2009 , Ο χρήστης Blogger Benikos place είπε...

Νασαι καλα Γιωργο, πιες και ενα ουζακι και για μας.

 
Τη 8/28/2009 , Ο χρήστης Blogger Ηδύλη είπε...

ανανεώθηκες με το ταξιδάκι βλέπω! Μη στεναχωριέσαι δε, αγέρωχος στέκεις και συ όσο μας συντροφεύεις με τις εκπομπές και τις αναρτήσεις σου.

 
Τη 8/28/2009 , Ο χρήστης Blogger gskapetis είπε...

Βρε τι καλούς φίλους έχω εγώ; Ρε παιδιά τι συγχρωτισμός ειν΄ αυτός; Με συγκινείτε. Ευχαριστώ Μαρία μου για το αγέρωχος, είσαι μεγάλη καρδιά που με θεωρείς τέτοιο, θέλει καλή καρδιά για να λες τέτοια. Ναι πράγματι καλά πέρασα, αν και η συνέχεια ήταν λίγο επεισοδιακή, αλλά όλα μέσα είναι. Δεν λέμε καλό χειμώνα, το μακρύ μας καλοκαίρι(τουλάχιστον για μας εδώ Νίκο) συνεχίζεται και η διάθεσή μας παραμένει σε πορεία ανοδική.

 
Τη 8/30/2009 , Ο χρήστης Blogger Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλημέρα, πήγα στη Σύρο τον Ιούλιο και μ άρεσε πολύ !!
Αλλά δεν πρόλαβα να δω όλα τα όμορφα του νησιού, κυρίως της πρωτεύουσας !!
Στην επόμενη επίσκεψή μου στην Σύρο θα έχω υπ όψιν μου την ταβερνούλα του Λίλλη με τα χαμόγελα και το καλό φαί!!

Και δεν το βάζουμε κάτω , εντάξει??
Μια χαρά στέκεις , μια χαρά γράφεις, μια χαρά τα λες (δεν μας πτοεί η χοληστερίνη )!!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα