Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Ο ζεστός μήνας Ιούλιος...

... δροσίζει αν είσαι σε πλατεία(Κουμέϊκα) με καλή(Μουσική)Παρέα και δροσερά ποτά...
... όταν δείχνεις τις ομορφιές της Σάμου, αλλά και τις αλλοιώσεις των ανθρώπινων ενεργειών σε οθόνη παράλληλα με τη μουσική...
... κι όταν άδεις άσματα που(σου) αρέσουν στο ημίφως της βραδιάς του Ιουλίου...
... όταν βλέπεις θεατρικές παραστάσεις αξιόλογες, σαν κι αυτή στο αρχαίο θέατρο, με τον θίασο της Πέγκυς Τρικαλιώτη<<Το θαύμα της ΄Αννυ Σάλιβαν>>...
...με τις ημιτελείς προσπάθειες καθαρισμού των ακτών(τα μαζέψαμε, τα σακουλιάσαμε και τα αφήσαμε φάτσα-κάρτα στην παραλία...
... με ευχάριστα απρόοπτα από κατσικοδιελεύσεις παραλιακές, δίπλα στο κύμα....

... και το παιχνίδι των τράγων κατάγιαλα, σαν φολκλόρ-event, με τους τουρίστες να τρελλαίνονται στη θέα τέτοιων εικόνων κι ας τους κατευθύνουν στα οργανωμένα, γενικώς!
Καλημέρα ομογενή Σαμιώτη, όπου κι αν βρίσκεσαι... όσο ο βοσκός του Μεσόκαμπου θα περνάει το κοπάδι απ΄ τον γυαλό, έστω κι αν το σαλαγάει μιλώντας παράλληλα στο κινητό, να ξέρεις ότι η διαφορετικότητά μας δεν κινδυνεύει από την παγκόσμια κοπαδοποίηση. ΄Οταν εκλείψουν τα κοπάδια με τα γίδια, να ξέρεις ότι θα έχουν γίνει υπάκουο κοπάδι οι άνθρωποι και κάποιοι θα παίζουν το παιχνίδι των τράγων για την επικράτηση.

4 σχόλια:

Τη 7/20/2009 , Ο χρήστης Blogger Giorgos Varvakis είπε...

Καλησπέρα Γιώργη. Σήμερα γύρισα και είδα την ανάρτηση. Είχα μάθει για την εκδήλωση από πρώτο χέρι. Ήταν εκεί ο γιος μου. Κρίμα που δεν έγινε Αύγουστο, όπως μου είχες πει, να είμαι κι εγώ εκεί!!
Δεν πειράζει θα βρούμε το χρόνο να βρεθούμε :)

 
Τη 7/21/2009 , Ο χρήστης Blogger gskapetis είπε...

Το κακό με μένα Γιώργη, ήταν ότι έμαθα αργά το βράδυ για την ύπαρξη στη πλατεία του γιού σου, από έναν του συλλόγου. Πιστέυω ότι πέρασες καλά και φέτος έχω βάσιμες υποψίες ότι θα τα πούμε.

 
Τη 7/22/2009 , Ο χρήστης Blogger Ηδύλη είπε...

Γεια σου Γιώργο, που δροσίζεις τις καρδιές μας ευχάριστα με αναρτήσεις σαν κι αυτή. Αν είναι να εμφανιστείτε σε κανα άλλο χωριό τις επόμενες μέρες, ειδοποίησε με για να έρθω με τους φιλοξενούμενούς μου να σας απολαύσουμε...

 
Τη 7/22/2009 , Ο χρήστης Blogger gskapetis είπε...

Μαράκι σ΄ έχω χάσει πολύ καιρό, δεν υποθέτω, είμαι σίγουρος ότι περνάς καλά, επειδή ξέρεις να περνάς καλά. Καλώς τους δέχτηκες τους επισκέπτες σου και να περνούν καλά κι αυτοί, αν και μαζί σου είναι εγγυημένο. Μια παράσταση στον Παγώνδα "παίζει", αλλά δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, θα σε ειδοποιήσω δι ΄ ιδιαιτέρας προσκλήσεως!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα