ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝΤΑ 26-12-2008
ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝΤΑ 26 Δεκέμβρη 2008
Ο Χριστός γεννήθηκε... Ιούνιο και όχι Δεκέμβριο!
Οι υπολογισμοί τους έγιναν με... οδηγό το άστρο της Βηθλεέμ «E» 11/12
Ο Ιησούς γεννήθηκε τον Ιούνιο και όχι τον Δεκέμβριο, όπως είναι το παραδεδεγμένο από τη χριστιανική θρησκεία, αποδεικνύει έρευνα αστρονόμων. Η ομάδα των Αυστραλών επιστημόνων, χρησιμοποιώντας εξελιγμένα υπολογιστικά προγράμματα, προσδιόρισε ως ακριβή ημερομηνία κατά την οποία εκδηλώθηκε το αστρονομικό φαινόμενο -το οποίο πιστεύεται ότι είναι το αστέρι που εμφανίστηκε πάνω από τη Βηθλεέμ πριν από περίπου 2.000 χρόνια- τη 17η Ιουνίου! Σύμφωνα με τους ερευνητές, το άστρο των Χριστουγέννων ήταν μια σπάνια «συνεύρεση» του φωτός της Αφροδίτης και του Δία. Οι πλανήτες είχαν πλησιάσει τόσο κοντά μεταξύ τους, ώστε έλαμπαν σαν ένα και μοναδικό «αστέρι», το οποίο εμφανίστηκε ξαφνικά. Οπως τονίζει ο επικεφαλής της ομάδας Ντέιβ Ρένεκε, οι επιστήμονες κατάφεραν να προσδιορίσουν επακριβώς όλα τα αστρονομικά φαινόμενα που ήταν ορατά από τη Βηθλεέμ πριν από περίπου 2.000 χρόνια και η πλανητική σύμπτωση της Αφροδίτης και του Δία στις 17 Ιουνίου είναι αυτό που εξηγεί καλύτερα την περίπτωση του άστρου της Βηθλεέμ. Χρησιμοποιώντας το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο ως κείμενο αναφοράς, ο Ρένεκε υπολόγισε ότι το φαινόμενο εμφανίστηκε στο αστερισμό του Λέοντα στις 17 Ιουνίου του έτους 2 π.Χ. Στις δηλώσεις του, βέβαια, ο Ρένεκε έσπευσε να υπογραμμίσει ότι «η ημερομηνία αυτή δεν είναι σίγουρα η σωστή, αλλά είναι αυτή που δίνει την καλύτερη εξήγηση στο αστέρι της Βηθλεέμ». Προηγούμενες θεωρίες έχουν υποθέσει ότι μπορεί να ήταν κάποιο σουπερνόβα ή ακόμα και κομήτης.
ΧΡ. ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Και τώρα δηλαδή τι θέλετε, να κάνουμε Χριστούγεννα εμείς σαν τους Αυστραλούς και τους άλλους του νοτίου ημισφαιρίου και να το χειμωνιάσουν εκείνοι; Δεν θάλεγα όχι σε μια τέτοια προοπτική, μια αλλαγή πάντα είναι ευπρόσδεκτη.
Η Ελλάδα χρειάζεται έναν νέο Περικλή, γράφει ο Economist 12/12/2008 22:13
Το περιοδικό The Economist σε ανάλυσή του για τα πρόσφατα επεισόδια στην Ελλάδα, αναφέρει ότι αναζητείται "μια νέα μορφή Περικλή, με αρκετό θάρρος για να ασχοληθεί με τις βαθύτερες αιτίες του χάους στην Ελλάδα".
Γενικός τίτλος του θέματος για την Ελλάδα είναι το χαρακτηριστικό "Φοβού τους Έλληνες μολότοφ φέροντες". Το περιοδικό αναρωτιέται αρχικά εάν αυτές οι ταραχές θα μπορούσαν να έχουν προκληθεί σε οποιαδήποτε δημοκρατική χώρα, ή εάν η "χώρα που γέννησε τη δημοκρατία" διαθέτει ειδικά χαρακτηριστικά. "Το επεισόδιο που προκάλεσε το χάος στην Ελλάδα -ο θάνατος ενός εφήβου από την αστυνομία- θα μπορούσε να συμβεί σχεδόν παντού. Και υπάρχουν αρκετές πόλεις, όπου θυμωμένες μειονότητες είναι έτοιμες να πάθουν αμόκ: σκεφτείτε τη Βουδαπέστη το 2006 ή το Παρίσι το 2005" αναφέρει ο Economist. Στη συνέχεια το περιοδικό αναφέρει μια σειρά αιτίων δυσαρέσκειας, όπως η διαφθορά και η κακοδιαχείριση, ενώ κάνει αναφορά και στην κακή ποιότητα της ελληνικής εκπαίδευσης. "Το πανεπιστημιακό σύστημα στην Ελλάδα είναι πιο κοντά στα χειρότερα στοιχεία του οθωμανικού παρελθόντος (όπως οι γραφειοκρατίες που παρεμποδίζουν την καινοτομία), από ότι η Τουρκία, με τις πολύ καλές ιδιωτικές και δημόσιες πανεπιστημιουπόλεις" αναφέρει χαρακτηριστικά το περιοδικό, το οποίο μιλά για μια κατάσταση γνωστή σε όλους τους Έλληνες: ότι στο εξωτερικό οι Έλληνες διαπρέπουν, ενώ αποφεύγουν να επιστρέψουν στη χώρα τους. Ο Economist αναφέρει ότι αν και κατά το παρελθόν η ελληνική ηγεσία απέφευγε να δώσει απάντηση στα προβλήματα, τώρα υπάρχει ο φόβος ότι το κόστος θα είναι μεγαλύτερο εάν δεν επιλυθούν.
"Πολύ σύντομα ένας από τους δεινοπαθούντες πολιτικούς της Ελλάδας -είτε από την κεντροδεξιά που βρίσκεται τώρα στην εξουσία, είτε από την κεντροαριστερά που ηγείται στις δημοσκοπήσεις- θα πρέπει να μετατραπεί σε πραγματικό 'δημόσιο άνδρα'" καταλήγει το περιοδικό.
Αυτοί μπορεί να σκέφτονται με αναφορές στην χρυσή μας αρχαιότητα, αλλά πού να τον βρούμε τον σύγχρονο Περικλή, νομίζουν ότι κι εμείς δεν θα τον θέλαμε, αλλά...μόνο σε αγαλματίδια κυκλοφορεί.
Ουρές για τα παπούτσια
Περιζήτητα έχουν γίνει τα «παπούτσια του Μπους», όπως ονομάζεται το μοντέλο των παπουτσιών που φορούσε ο Ιρακινός δημοσιογράφος, ο οποίος στόχευσε μ’ αυτά τον πρόεδρο Τζορτζ Μπους κατά την τελευταία του επίσκεψη στη Βαγδάτη. Ο Τούρκος κατασκευαστής τους στην Κωνσταντινούπολη δεν προλαβαίνει να παίρνει παραγγελίες απ’ όλο τον κόσμο, καθώς όλο και περισσότεροι από τη Μέση Ανατολή μέχρι την ίδια την Αμερική θέλουν ν’ αποκτήσουν ένα ζευγάρι παπουτσιών πανομοιότυπο μ’ εκείνα του 29χρονου δημοσιογράφου. Τόσο αυξημένη είναι η ζήτησή τους, μάλιστα, ώστε ο κατασκευαστής αναγκάστηκε να προσλάβει εκατό άτομα προσωπικό επιπλέον, ώστε να ανταποκριθεί σ’ αυτήν. Ο ίδιος διατείνεται ότι δεν έχει αυξήσει την τιμή τους, η οποία δεν υπερβαίνει τα είκοσι ευρώ και δηλώνει πανευτυχής από κάθε άποψη για την επιτυχία τους.
Κωνσταντινουπολίτικο παπούτσι φόραγε ο δημοσιογράφος, που το έκανε σερβίς στο δόξαπατρί του Μπους. Καλά ρε φίλε, δεν φτάνει το ξύλο πούφαγες, δεν σκέφτηκες τουλάχιστον να εξασφαλίσεις ένα ποσοστό από τις πωλήσεις, για τους δικηγόρους τουλάχιστον.
Ανδρικό άρωμα με την μυρωδιά... ψητού κρέατος
Η αμερικανική αλυσίδα ταχείας εστίασης Burger King διαθέτει για πρώτη φορά στην αγορά ένα νέο ανδρικό άρωμα, που μυρίζει... ψητό κρέας. Ονομάζεται «Φλόγα» και σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας κυκλοφορεί σε μορφή σπρέι και έχει «το άρωμα της αποπλάνησης με λίγη δόση από ψητό κρέας». Το άρωμα πωλείται ήδη στη Νέα Υόρκη στην τιμή των 3.99 δολαρίων, ενώ διατίθεται και μέσω του διαδικτύου σε μια ιστοσελίδα πλαισιωμένη από ρομαντικές εικόνες, αλλά όχι από... χάμπουργκερ.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αρωμα ΦΛΟΓΑ, της αποπλάνησης με μυρωδιά ψημένου κρέατος...καλό ακούγεται! Θα μπορούσαν ίσως να υπάρχουν και κάποιες παραλλαγές, δηλαδή με οσμή χοιρινού, αρνίσιου, μοσχαρίσιου ας πούμε, να διαλέγει καθένας αυτό που του πάει καλύτερα(η πατάτα δεν ενέχει κανέναν σεξουαλικό υπαινιγμό, απλώς είπα μαζί με το ψητό να βάλω και...γαρνιτούρα!
Ιάπωνες σπάνε πιάτα για να ξεχάσουν την οικονομική κρίση
23 Δεκεμβρίου 2008, 13:59
Σε θεραπεία κατά του στρες έχει εξελιχθεί το σπάσιμο πιάτων στην Ιαπωνία. Υπάρχει μάλιστα και ειδικός χώρος μέσα σ' ένα φορτηγάκι για να ικανοποιούν την επιθυμία τους, αν και πρέπει να πληρώσουν ένα συμβολικό ποσό που φτάνει τις 8 λίρες (1.000 γιεν). Ονομάζεται Venting Place και οι οδηγοί του γυρνούν στο Τόκυο. Υπεύθυνοι για το χώρο είναι χειροπρακτικοί που συνιστούν ανεπιφύλακτα τη θεραπεία. Φορούν ειδικά ρούχα και κάσκες για να μην υποστούν τραυματισμούς. «Όλοι γνωρίζουμε ότι το σπάσιμο αντικειμένων είναι κάτι εξαιρετικά απολαυστικό και βοηθάει στο να ξεπεράσουμε το άγχος. Σκοπεύουμε να γίνει της μόδας έτσι ώστε όλοι να ξεσπούν με αυτόν τον τρόπο», ανέφερε ο υπεύθυνος του σχεδίου.
Καταρχήν το σπάσιμο πιάτων είναι κοπυράϊτ δικό μας και δεν μας ρώτησαν αν επιτρέπουμε την αντιγραφή, αλλά αν είναι για την οικονομική κρίση τέλος πάντων, διότι εμείς ούτως ή άλλως έχουμε περάσει σε μεγαλύτερες θραύσεις(βιτρίνες, τζαμαρίες, ΑΤΜ, σηματοδότες κλπ.).
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,αγαπητοί μου αναγνώστες
Ο ΕΠΙΠΛΕΩΝ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα