Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Σας έλειψα; Ψυχραιμία, θα επιστρέψω!

Λείπω μια βδομάδα από την έδρα μου, λόγω σπουδών(του γιού μου φυσικά), είμαι στις Σέρρες, για τις οποίες επιφυλάσσομαι να γράψω τόσα πολλά που θα σας "κουφάνω". Πάντως περνάω καλά, καλύτερα δεν γίνεται, είναι μια πόλη φανταστική, με υπέροχους ανθρώπους. Λόγω εργασιών τακτοποίησης δεν μπόρεσα να μπω σε υπολογιστή για να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά σήμερα που είμαι στη Βέροια για Σαββατοκύριακο(τα καλά της στεριάς αδέρφια νησιώτες) βρήκα λίγο χρόνο για να μην χαθεί η επαφή(αγαπημένοι μου φίλοι σας πεθύμησα) και τα λέμε άμα τη επιστροφή μου στα καθ΄υμάς, που θα συμβεί την Παρασκευή 10/10. Εκτός κι εν τω μεταξύ βρω χρόνο και πρόσβαση από Σέρρες. Σας φιλώ διαδικτυακώς.

1 σχόλια:

Τη 10/10/2008 , Ο χρήστης Blogger Giorgos Varvakis είπε...

Καλή επάνοδο στα πάτρια Γιώργη!!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα