Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Βέροια-Πόλη Μαγική του ονείρου πατρίδα


Προ ημερών ψάχνοντας στους GREEK BLOGGERS έπεσα πάνω σε ένα ιστολόγιο, που ο τίτλος του με τράβηξε αμέσως, λόγω...συγγενείας! Είχε τον τίτλο αυτής της ανάρτησης, και διαπίστωσα ένα μεγάλο έρωτα από έναν "ξενιτεμένο"από την πόλη της Βέροιας επί 10 και πλέον χρόνια, για την πόλη του, κάτι που ίσως θεωρείται φυσιολογικό. Ειδικά όμως για τη Βέροια, που τυχαίνει να είναι και δική μου δεύτερη ιδιαίτερη πατρίδα και να την αγαπώ πολύ, γιατί μου χάρισε κάτι πολύτιμο, δεν θεώρησα καθόλου υπερβολική την αγάπη του Θωμά Ζούμπου, που βλέπετε στην κάτω φωτογραφία. Γιατί η Βέροια είναι μια πόλη μαγική για όποιον πήγε ή-συνήθως-πέρασε επισκεπτόμενος την Δυτική Μακεδονία, είτε την έχει για συχνό προορισμό όπως εγώ. Η γνωριμία μου με τον Θωμά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όμως επιφύλασσε κι άλλες εκπλήξεις. ΄Οχι μόνο μου απάντησε αμέσως με συγκίνηση, όχι μόνο έβαλε το δικό μου ιστολόγιο στους συνδέσμους του, αλλά έγραψε και καλά λόγια για μένα, ανάμεσα στις άλλες εγγραφές και αναρτήσεις του. Γιαυτό, εκτός του ότι θα βάλω την διεύθυνσή του κι εγώ άμεσα για να μπορούν οι φίλοι μου να κάνουν μια επίσκεψη από την όμορφη Βέροια και να μαθαίνουν τα νέα της(το ιστολόγιό του είναι πληρέστατο,για όλα), κάνω και την σημερινή ανάρτηση σε ανταπόδοση της αγάπης του. Η επόμενη φάση της γνωριμίας μας ελπίζω να είναι δια ζώσης και φυσικά πού αλλού; Στην Βέροια, την Μαγική πόλη του ονείρου πατρίδα.
Για όποιον θέλει ας πάει: veria-city.blogspot.com

1 σχόλια:

Τη 1/28/2008 , Ο χρήστης Blogger Thomas (Οrionnas) είπε...

Με συγκίνησε πραγματικά το σχόλιό σου. Το έβαλα κατευθείαν στο δικό μου. Τίποτα άλλο!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα