Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

Χωρίς φωτογραφίες...

...όπως λένε "χωρίς λόγια" στις λεζάντες των σκίτσων συνήθως. Καλημέρα, καλή βδομάδα, καλό μήνα, όλα καλά(;). Αφορμή για την παρούσα ανάρτηση, το στερητικό σύνδρομο της επικοινωνίας μας τόσων ημερών, αλλά και το συγκινητικό όσο και εκπληκτικό(υπό την έννοια της έκπληξής μου)της ικανοποιητικής επισκεψιμότητας του μπλογκ , σε περίοδο απουσίας μου. Σας ευχαριστώ όλους επισκέπτες μου και λυπάμαι που δεν είμαι εκεί να σας υποδεχτώ όπως σας αξίζει...με ένα κέρασμα. Με ένα γλυκό μοσχάτο κρασί Σάμου, με έναν ακανέ Σερρών, απ΄ αυτούς που μου έδωσε η φίλη μου η Αριάδνη προχτές στις Σέρρες, ένα κομμάτι ρεβανί Βέροιας. Δεν είναι της παρούσης, να σας εξιστορήσω τον γύρο της Β.Ελλάδας που έκανα, διότι συνεχίζεται ακόμη, αυτά από βδομάδα εκτενώς. Σήμερα απλώς την Καλημέρα μου κτλπ. της αρχής και ...ψυχραιμία, τα ζόρια είναι πίσω, δεν είναι όμως ανάγκη να προετοιμαζόμαστε ψυχολογικά για τα χειρότερα, ας τα ξεχνάμε ώσπου να έρθουν. Φιλιά!

3 σχόλια:

Τη 9/01/2008 , Ο χρήστης Blogger DINOS TZORTZOGLOU είπε...

Καλώς μας γύρισες....

 
Τη 9/02/2008 , Ο χρήστης Blogger Giorgos Varvakis είπε...

Γεια σου φίλε Γιώργη. Καλό φθινόπωρο!! Συγχαρητήρια για το λεβέντη σου. Όντως δεν τα καταφέραμε το καλοκαίρι, αλλά εμείς να είμαστε καλά! Πού θα πάει; Θα βρεθούμε! Δεν ξέρω αν έλαβες το email που σου έστειλα από το κινητό μου. Δεν είχα άλλον τρόπο επικοινωνίας. Άντε καλή «επανένταξη» στην καθημερινότητα και στο σχολιασμό της!
Τα λέμε!!
Γιώργος

 
Τη 9/02/2008 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Γιώργο ας τα αυτά ! Την διεύθυνσή μας την ξέρεις, περιμένουμε το κέρασμα !!!! Συγχαρητήρια στον γυιό σου !

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα