Κυριακή 4 Μαΐου 2008

Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου σήμερα

Λοιπόν, σήμερα(λίγο αργά το ανεκάλυψα, αλλά...γιορτάστε την αύριο και κάθε μέρα εσείς)είναι Παγκόσμια Ημέρα του Γέλιου που πρώτος λανσάρισε ο Ινδός δρ Μαντάν Κατάρια και στη συνέχεια εξαπλώθηκε και σε άλλες χώρες. Γιορτάζεται κάθε πρώτη Κυριακή του Μάη κι εκεί στην Ινδία ο εν λόγω διοργανώνει πορεία ειρήνης, ασκήσεις γιόγκα μετά γέλιου, άλλες δραστηριότητες γέλιου(έτσι γράφει, δεν διευκρινίζει αν το γαργάλημα περιλαμβάνεται σε αυτές)καθώς και προσευχές για την παγκόσμια ειρήνη(διότι όπως αντιλαμβάνεστε μόνο εν ειρήνη γελάνε οι άνθρωποι, στον πόλεμο συνήθως κλαίνε).


Βάλτε το γέλιο στη ζωή σας, στην καθημερινότητά σας, γελάστε ακόμη κι αν κάτι δεν προκαλεί και τόσο πολύ, γελάστε κατά βούληση...


...άντε, και ένα ανέκδοτο από μένα(απονήρευτο):
Ήταν κάποτε ενα κοριτσάκι που κάθε βράδυ πριν πάει για ύπνο έλεγε την προσευχή του.Το ακούει ένα βράδυ ο πατέρας του να λέει:- Θεούλη μου, να έχεις καλά την μαμά μου, τον μπαμπά μου και να δώσεις ενα μεγάλο φιλί στην γιαγιά μου!
Την επόμενη ημέρα πέθανε η γιαγιά.
Το βράδυ:-Να έχεις καλά την μαμά, τον μπαμπά και να δώσεις ενα φιλί στην θεία.
Την επόμενη ημέρα πέθανε η θεία.
Ο μπαμπάς που την είχε ακούσει και εκείνο το βράδυ έκατσε εξω απο την πόρτα και άκουσε:- Να έχεις καλά την μαμα μου, τα αδερφάκια μου και να δώσεις ένα τεράστιο φιλί στον μπαμπά μου.
Ο μπαμπάς πέρασε μία πολύ δύσκολη νύχτα, αλλά μέχρι το βράδυ που γύρισε σπίτι, τίποτε δεν του συνέβει.
- Γυναίκα, λέει στην γυναίκα του, βάλε μου να φάω γιατί είχα μία πολύ δύσκολη μέρα.
- Εσύ είχες δύσκολη μέρα; Εγώ τι να πω που ήρθε σπίτι ο κουμπάρος και πέθανε;




3 σχόλια:

Τη 5/05/2008 , Ο χρήστης Blogger Giorgos Varvakis είπε...

Γιώργη έχεις πρόσκληση
Μπες και δες http://mpalos.blogspot.com/2008/05/blog-post.html
Καλημέρα & καλή εβδομάδα

 
Τη 5/07/2008 , Ο χρήστης Blogger Side21 είπε...

Νά 'σαι καλά ...
Μ' έκανες και γέλασα...
Όντως το γέλιο δε μακραίνει μόνο
αλλά και ομορφαίνει τη ζωή ...
Καλό σου βράδυ ...

 
Τη 5/07/2008 , Ο χρήστης Blogger Thomas (Οrionnas) είπε...

Kαλημέρα Γιώργο και χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή καθώς και για τις ημέρες του Πάσχα. Δεν βρισκόμουν στην έδρα μου, αλλά στο εξωτερικό (στρατός) εξού λοιπόν και η απουσία μου.Δεν θα σχολιάσω τίποτα για τις αναρτήσεις σου απλά δέξου το μνμ μου αυτό ώς έναν φιλικό χαιρετισμό. Να σαι πάντα καλά και με υγεία...Θωμάς

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα