Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Γιατί τα 5χίλιαρα δεν είναι...

Eντάξει δεν είναι και "ΤΟ" ορόσημο, αλλά εγώ αισθάνομαι την ανάγκη να το "γιορτάσω". Σιγά τα λάχανα θα μου πείτε, έπιασες τις 5000 επισκέψεις στο μπλογκ και θα κάνουμε διαδήλωση. ΄Οχι, ένα ευχαριστώ θέλω να πω Χ 5000...

...σε όσους με τίμησαν με την αναγνωσιμότητά τους από τα μέσα Νοέμβρη μέχρι σήμερα και έκαναν επίσκεψη στο "φτωχικό" μου μπλογκ. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον καλό μου dimikar που χωρίς την υποστήριξή του δεν θα μπορούσα να πετύχω τίποτα.
Ευχαριστώ
Γ.Σκαπέτης

2 σχόλια:

Τη 4/15/2008 , Ο χρήστης Blogger Giorgos Varvakis είπε...

Να είσαι καλά φίλε μου και όσο αντέχεις να "ανεβάζεις" τις αλήθειες σου, τις ανησυχίες σου και τις "πλάκες" σου!!
Καλή συνέχεια

 
Τη 4/21/2008 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Καλή συνέχεια Γιώργο!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα