Αχ! αυτό το μάρκετινγκ
Κάθε πόλη και σλόγκαν
Οι δήμοι ακολουθούν τους κανόνες του μάρκετινγκ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Εύη Σαλτού-ΝΕΑ
«Αιγαίο: Το ελληνικό Αρχιπέλαγος. Αλμύρα και Φως. Κυκλάδες: Χαρούμενη συμφωνία σε Λευκό και Γαλάζιο! Σύρος, Ερμούπολη: Η Πρωτεύουσα!». Αυτό είναι το σλόγκαν, γραμμένο πάνω σε μια εικόνα του λιμανιού της Ερμούπολης, που χρησιμοποιεί στην ιστοσελίδα του ο δήμος για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Οι δήμοι ακολουθούν τους κανόνες του μάρκετινγκ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Εύη Σαλτού-ΝΕΑ
«Αιγαίο: Το ελληνικό Αρχιπέλαγος. Αλμύρα και Φως. Κυκλάδες: Χαρούμενη συμφωνία σε Λευκό και Γαλάζιο! Σύρος, Ερμούπολη: Η Πρωτεύουσα!». Αυτό είναι το σλόγκαν, γραμμένο πάνω σε μια εικόνα του λιμανιού της Ερμούπολης, που χρησιμοποιεί στην ιστοσελίδα του ο δήμος για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Παλιές ονομασίες, χαρακτηριστικά, ιστορικά στοιχεία, ακόμη και τη μυθολογία βάζουν κάτω τα τελευταία τέσσερα χρόνια δήμοι και νομαρχίες προκειμένου να δημιουργήσουν έξυπνα, μικρά και «εύπεπτα» σλόγκαν, με στόχο να διαφημίσουν τις περιοχές τους. Φαίνεται μάλιστα πως από τότε που η διαφήμιση άρχισε να κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, μέσω της τηλεόρασης, των εντύπων αλλά και του Ίντερνετ, αυτή η διαδικασία κρίθηκε αναγκαία για τους τουριστικούς- κυρίωςπροορισμούς .
Υπάρχουν βέβαια και εκείνες οι ονομασίες οι οποίες έχουν ως βασικό τους στοιχείο είτε την ελληνική μυθολογία- όπως η Σάμος ως «Νησί του Πυθαγόρα» ή το Πήλιο ως «Βουνό των Κενταύρων»- είτε κάποιο χαρακτηριστικό στοιχείο που διακρίνει τους κατοίκους τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Ιωάννινα, που είναι «Πόλη των Αργυροχόων», ή η Κάλυμνος «Νησί των Σφουγγαράδων».
Τι να κάνουμε κι εμείς, προσαρμοζόμαστε. Η εποχή διακρίνεται για την μαρκετινγκ-ομανία, που κυριαρχεί παντού, και άνευ αυτού, αν δεν κινηθείς πάνω στις ράγες της εποχής, θα βρεθείς στην κατηγορία που περιέγραψε κάποτε ο κ. Κατσιφάρας: Δεν θα σε γνωρίζει ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας σου.
Τώρα, όσον αφορά τη δική μας "ταμπέλα", είναι από μόνη της "πιασάρικη"μια που ο Πυθαγόρας πουλάει παγκοσμίως και εμείς με τη σειρά μας τον έχουμε βγάλει στον πάγκο και τον μοσχοπουλάμε, κάτι σαν τα τσολιαδάκια μέην ιν Τζάπαν, που έλεγε κάποτε κι ο Τζίμης Πανούσης σε ένα από τα άσματά του.
Το σλόγκαν που βγαίνει "ανάγλυφα" σχεδόν, αλλά δεν το λέμε (πώς λέμε of the record ;)είναι πως στην αγορά του κόσμου την σήμερον:"πούλα τους προγόνους σου ως σεαυτόν"(δένει και με το κλίμα της ημέρας).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα