Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

΄Εγινα κιόλας τριών χρονών!

Πριν από τρία(3) ακριβώς χρόνια, 18 Νοεμβρίου 2007 ξεκινούσε αυτή εδώ η γλυκιά περιπέτεια, που μετέτρεψε εμένα από ραδιοφωνικό παραγωγό σε μπλόγκερ(με όλες τις συνέπειες) και από άσχετο των ασχέτων σε γνώστη των βασικών του διαδικτύου. Αφορμή της ενασχόλησης μετα διαδικτυακά "κοινά" στάθηκε η διακοπή της συνεργασίας μου με τον ραδιοφωνικό σταθμό 2000 FM και το κενό που την συνόδεψε...
...εισπράττοντας λοιπόν το σχετικό παράσημο από το δώσιμο στην υπόθεση αυτού(αλλά και γενικά) του ραδιοφώνου, βρέθηκα ξαφνικά "μεσοπέλαγα" και όντας άνθρωπος ανήσυχος, που δεν μπορεί να κάτσει στ΄ αυγά του, ούτε και ν΄ αγαπήσει κεραυνοβόλα τον καναπέ του, αναζήτησα κάτι που να γεμίζει τη ζωή, τις ελεύθερες ώρες, κάτι ευχάριστο, δημιουργικό που να είχε απαιτήσεις από εμένα....
... Εκεί απάνω στο ποιόν δρόμο να πάρω, διχοτομημένος εντελώς, ο καλός μου άγγελος, που κατά κόσμον λέγεται Δημήτρης Καρύδας και κατοικοεδρεύει στο απέναντι σύνεφο στα δυτικά (Εύδηλον νέφος)με μύησε στην μπλογκόσφαιρα και τις περιπέτειές της, βοηθώντας στο στήσιμο του παρόντος ιστολογίου, που σήμερα σβήνει τα 3 του κεράκια και μπαίνει στα τέσσερα μπουσουλώντας στην αρχή και πλέον περπατώντας με ύφος...
.. Κάποιοι φίλοι ήταν οι πρώτοι επισκέπτες που με ενθαρρυντικά σχόλια, καθότι κι αυτοί συν-μπλόγκερς, με .προέτρεψαν να συνεχίσω, ότι <<τόχω>> που λένε κλπ. Βέβαια θα πρέπει να πω, πως από τις 18 Νοέμβρη μέχρι την άνοιξη του 2008, οι επισκέψεις στο ιστολόγιο ήταν σαν ογκώδη διαδήλωση του ΜΛ-ΚΚΕ ένα πράμα, αλλά με τον καιρό και με τακτικές και συνεχώς βελτιούμενες αναρτήσεις καθιερώθηκε μεταξύ των τοπικών τουλάχιστον μπλογκ, αλλά και ευρύτερα μέσα από την μηχανή των GREEK BLOGGERS. Διότι είναι κι αυτό σαν το ραδιόφωνο, άμα δεν έχεις "αναγνωσιμότητα", λες εγώ τα γράφω εγώ τα διαβάζω, να λείπει...

... ούτως εχόντων των πραγμάτων λοιπόν αγαπητοί μου επισκέπτες-αναγνώστες, γιορτάζω σήμερα τα γενέθλια του παρόντος ιστοτόπου, που τον είχα παραμελήσει ειν΄ αλήθεια αρκετούς μήνες, αλλά το νοστάλγησα τόσο που υποσχέθηκα να μην το ξαναφήσω "απότιστο" και μου ξεραθεί....
Φτου σκόρδα λοιπόν, μη το ματιάξω το μπλογκάκι μου, νάμαι καλά να το "περιποιούμαι" και θα τα λέμε.
΄Ενα μεγάάάάάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, για την εκτίμηση και την αγάπη 3 ΧΡΟΝΩΝ, σας αγαπώ άπαντες και άπασες πολύ.
ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!!!

3 σχόλια:

Τη 11/18/2010 , Ο χρήστης Blogger Benikos place είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΣΙΔΕΡΟΚΕΦΑΛΟ!! ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΦΙ!! ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ.

 
Τη 11/18/2010 , Ο χρήστης Blogger DINOS TZORTZOGLOU είπε...

Να τα εκατοστήσεις φίλε Γεώργιε!! Να σε χαιρόμαστε φίλοι, γνωστοί, συναγωνιστές, συγχωριανοί, θαυμαστές και αναγνώστες!!
Να είσαι πάντα καλά, πάντα αιχμηρός, πάντα με χιούμορ, πάντα ψαγμένος, πάντα ευαίσθητος!
Φιλιά από τον συν-μπλόγκερ φίλο σου

 
Τη 11/21/2010 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

"κι αν είμαι ροκ, μη με φοβάσαι, έγινα κιόλας... 3 χρονών!!!!" Παραφράζοντας ένα τραγούδι του Βασιλάκη (ευτυχώς όχι του... Καίλα, ούτε καν του... σκορδοκαίλα μας) εύχομαι μακρο-blog o-ημέρευσιν. Όχι στα ήμερα, ναι στα... ενήμερα!!!
Άντε και καλή τύχη μάγκες!!!!
Μαργαρίτα Ικ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα