Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Σ΄έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω...

... η μνήμη μου δεν μ΄ απατά, σ΄ έχω δει>>, λέει ένα παλιό τραγούδι του Πασχάλη (άσχετα αν ο ίδιος στην ωριμότητά του, έκανε πώς δεν την ήξερε την εξωσυζυγική του... περιπέτεια)...
... και το θυμήθηκα(το τραγούδι όχι τον Πασχάλη) βλέποντα τα ονόματα στα ψηφοδέλτια των δύο μεγάλων δημοτικών σχηματισμών για τον Δήμο Σάμου...
Η πολυδιαφημιζόμενη από τους επικεφαλής τους ΑΝΑΝΕΩΣΗ φαίνεται να σκόνταψε στα σχέδια των κομματικών τους "τεχνικών" και μετατράπηκε σε ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΗ, άλλως πως ΜΕΡΕΜΕΤΙΑ...
... Αλλιώς πώς να εξηγήσει κανείς την συμμετοχή πρώην αξιωματούχων "εξ εφεδρείας", ή την επανείσοδο εξελθόντων προ ετών έως προσφάτως, που φιγουράρουν και καλά σαν αποπνέοντες εμπειρία, ενώ εμένα άλλες οσμές που ερεθίζουν την πολιτική μου μύτη...
... Και βέβαια όλα και όλοι έχουμε αναφορά στην κρίση του εκλογικού σώματος κι απο κεί περιμένω κι εγώ την αντίδραση σε όσα συμβαίνουν.
Θα ενδώσει το εκλογικό σώμα στην αναγνωρισιμότητα όλων των μονίμων εξ εφεδρείας που κάθε φορά σπεύδουν να περιφέρουν το δέμας τους από ψηφοδελτίου εις ψηφοδέλτιο, θεωρώντας την συμμετοχή τους εκ των ων ουκ άνευ, κάτι σαν το σύνθημα <<αλλαγή δεν γίνεται χωρίς τον....(βάλτε όποιο όνομα σας έρθει στο μυαλό)...>>;

΄Η θα αναζητήσει-το εκλογικό σώμα πάντα-το καινούργιο στο πρόσωπο ανθρώπων που πρώτη φορά, υπερβαίνοντας εαυτούς και κατεστημένα, εκθέτουν προτάσεις, απόψεις, νέα αντίληψη διαχείρισης των κοινών, νέα αισθητική των πραγμάτων και ζητούν την ευκαιρία να αποδείξουν με την δράση και την δύναμή τους, πως υπάρχει κι άλλος δρόμος, πώς τίποτα δεν πάει χαμένο, πως μετά την παρακμή, μπορεί και πρέπει να ξεκινήσει μια νέα ανοδική πορεία για τον τόπο μας;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα