Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Eκπομπή καταλύτης


Είτε το θέλουμε(όσοι το θέλουμε), είτε δεν το θέλουμε, το ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ έχει αναδειχθεί από τον κόσμο ως εκπομπή που δρα καταλυτικά, κάτι σαν καθαριστικό ευρείας χρήσης, για λεκέδες δύσκολους ή συνηθισμένους. Και μπορεί η προχτεσινή να αποτέλεσε το έναυσμα για νέα επεισόδια αυτή τη φορά Μεταξύ Μάκη και Λάκη(ήρθε κι έγινε η ομοιοκαταληξία), αλλά αυτό τουλάχιστον ήταν αναμενόμενο, μετά από εκείνη την εκπομπή-πρόκληση με τον Καρβέλα και τα όσα εξεστόμισε. Τώρα βέβαια για κάποιους σαν κι εμένα όλα αυτά και ειδικά αυτά τα νέα επεισόδια μου φέρνουν στο νου(ίσβς και λόγω αρχικών)εκείνη την παλιά σειρά κινουμένων σχεδίων από την Πολωνία με τον Μπόλεκ και τον Λόλεκ(τι πάω και θυμάμαι βραδιάτικα). Και ειλικρινά όπως όλοι οι ΄Ελληνες νομίζω, πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων(ένας στο εκατομμύριο που λένε), έτσι κι εγώ δεν κατέχω την αλήθεια σε όλα αυτά. Εξάλλου είμαι και υπέρ αυτού που λέει πολύ εύστοχα σε ένα στίχο του ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας"ψάχνεις νόημα να βρεις- κι άμα τόβρεις απορείς- πόσο γρήγορα ξεβάφει- και τι μένει τελικά- η αλήθεια είναι μια- πως αλήθεια δεν υπάρχει". Κι αν κάποιος από σας αγαπητοί μου επισκέπτες νομίζει ότι ξέρει την αλήθεια σε όλα αυτά ας μας τη πει κι εμάς να τον δοξάσουμε. Το μόνο σίγουρο σε όλα αυτά είναι η παρακμή που μας τραβά στον πάτο κι εμείς αφηνόμαστε προκειμένου να δούμε τι περιέχει(ο πάτος).

2 σχόλια:

Τη 1/25/2008 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΑΣΤΟ ΒΡΩΜΑΕΙ ΠΙΑ
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ..
ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΕς ΤΙΣ ΜΕΡΕς!!!

 
Τη 1/26/2008 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι περιμένω να δω την πρωτοτυπία στην όλη φάση. Βαριέμαι κι εύκολα... Και ξανθιά να 'μουν, θα είχα μάθει τις κινήσεις στη σκακιέρα απέξω πια.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα