Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

Αλλοι παίζουν μόνο...ένα!

«Ξεκίνησα στα έξι μου με μπουζούκι, και τώρα παίζω είκοσι όργανα»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Πέτρος Στεφανής
«Η μουσική είναι για μένα το παν», λέει ο Νίκος Παλαιολόγος
«Η μουσική είναι για μένα το παν, ένα κομμάτι της ζωής μου, ο κυριότερος τρόπος έκφρασής μου! Αυτή περιγράφει τον εσωτερικό μου κόσμο, παίζοντας ίσως βγάζω κάτι που κρύβεται μέσα μου, χωρίς να ξέρω τι ακριβώς μπορεί να είναι αυτό.
Σίγουρα πάντως οι πενιές και το δοξάρι είναι το μεράκι μου, δεν σκοπεύω να τα παρατήσω ποτέ!». Η ζωή του κυλά «εν χορδαίς και οργάνοις», έχει χάσει κι ο ίδιος το... μέτρημα των χορδών που «γρατζουνά» καθημερινά. Μόλις στα 24, ο Νίκος Παλαιολόγος, από την Καλαμάτα, ήδη «παίζει στα δάχτυλα» μια «εικοσάδα» (!) οργάνων της Ανατολικής Μεσογείου και της Αφρικής, άγνωστων στο ευρύ κοινό: γιαλί τανμπούρ, κοπούζ, τσαράνγκο, μπουλγκαρί και ραμπάμπα είναι μόνο μερικά από αυτά.
Αυτός μάλιστα, είναι φαινόμενο, είναι μεσόγειος, είναι και ο πρώτος. Οχι σαν κάτι άλλους που παίζουν ένα και το αυτό όργανο κι έχουν την αξίωση να τους ανεχόμαστε κιόλας.

1 σχόλια:

Τη 1/21/2008 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

είπαμε, είναι της μόδας οι Μακάκες. Αλλά οι παροιμίες :"κατά το λαό κι οι άρχοντες" ή "κατά τη σάλα και τα έπιπλα", ή "ό,τι σκατά και το φτυάρι", δεν μας κολακεύουν καθόλου

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα