Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Βάγια στρώστε και λουλούδια...

΄Οχι, δεν κήρυξα από τώρα την επανάσταση, ούτε άρχισα μόνος τον εορτασμό της εκατοεντηρίδας από την ενσωμάτωση της Σάμου, μετά της μητρός Ελλάδος...
...απλώς, και με τις προτροπές πολλών φίλων, αποφάσισα να "αναθερμάνω" το ενδιαφέρον μου και το δικό σας, γιαυτό το καημένο το μπλογκάκι μου, που κοντεύει να πιάσει αράχνες...
...κι επειδή πολλές υποσχέσεις για τακτικές αναρτήσεις έχω κάνει ως τώρα χωρίς να τις τηρώ, είπα ότι0ενόψει και των πολιτικών εξελίξεων που θα ακολουθήσουν, τουλάχιστον ως τις εκλογές αν και όποτε γίνουν να δίνω συχνότερα το παρόν και μετά τας εκλογάς...
...λίγη χαλάρωση δεν βλάπτει, η καλοκαιρινή ραστώνη επέρχεται μοιραία άλλωστε και βλέπουμε γι΄ αργότερα...
...γιατί διάλεξα σήμερα των Βαϊων να κάνω την εκκίνηση; Συνδυάζοντας την ιστορικότητα της ημέρας, με τα 100 χρονα Σαμιακά, μου βγήκε ένα μίγμα διάθεσης για επανεκκίνηση του παρόντος ιστολογίου. Πότε θα μου περάσει; Θα δείξει, άλλωστε όπως και ο καιρός την ΄Ανοιξη, έτσι και οι διαθέσεις μας είναι ευμετάβλητες πλέον. Η ψυχολογία μας δέχεται την πιο ανηλεή επίθεση της τελευταίας 50ετίας, και η προσπάθεια είναι ν΄ αντέξουμε. Τα λέμε!

1 σχόλια:

Τη 4/09/2012 , Ο χρήστης Blogger Giorgos Varvakis είπε...

Δε σε φοβάμαι εσένα φίλε μου, είσαι γερό σκαρί :)
Πολύ όμορφες σκηνές και πολύ εύστοχος ο συνδυασμός που έκαμες!!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα