Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Αρίσταρχος ο ...κραταιός!

Την γλίτωσε την ιδιωτικοποίηση(προς το παρόν τουλάχιστον, να κρατάμε και καμιά πισινή)το αεροδρόμιό μας, ο Αρίσταρχος και απ ότι πληροφορούμαστε θα φτιαχτεί κι αυτό το ραδιοβοήθημα πούχει χαλάσει τόσο καιρό και χρειάζεται οπωσδήποτε. Παραμένουμε λοιπόν υπό κρατικό έλεγχο και αν αυτό είναι καλό ή όχι μένει να αποδειχθεί. Διαβάστε σχετικά στα αποσπάσματα από το σημερινό ΕΘΝΟΣ:
Πωλητήριο σε 10 αεροδρόμια
Τo υπ. Μεταφορών βγάζει στο «σφυρί» τους αερολιμένες-φιλέτα της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου, της Ρόδου, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κω, της Ζακύνθου, της Χίου, της Μυτιλήνης και της Σαντορίνης. Φόβοι εργαζομένων για αύξηση των τελών «E» 2/4
«Στο σφυρί» σχεδιάζει να βγάλει σύντομα η κυβέρνηση δέκα περιφερειακά αεροδρόμια, καθώς το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών προτίθεται να προχωρήσει στη μερική ιδιωτικοποίησή τους.

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΑΜΟΥ
Εκτός λειτουργίας εδώ και 5 μήνες μηχάνημα για τις προσγειώσεις
Νέα πινακίδα εξόδου, ανακαινισμένη αίθουσα VIP και αναβαθμισμένους χώρους παραλαβής αποσκευών και αίθουσα αναχωρήσεων μπορεί να διαθέτει το αεροδρόμιο της Σάμου, καθώς, όπως ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Μεταφορών, είναι ένα από τα εννέα αεροδρόμια, στα οποία εκτελούνται έργα αισθητικής αναβάθμισης, ωστόσο ανενεργό παραμένει τους τελευταίους πέντε μήνες ένα σημαντικό βοηθητικό μηχάνημα για τις απογειώσεις και τις προσγειώσεις.
To «Vio Αr», το οποίο βοηθά τους πιλότους να κάνουν ενόργανη προσέγγιση του αεροδρομίου τις νυχτερινές ώρες, καθώς και σε περιπτώσεις χαμηλής ορατότητας (κακοκαιρία, ομίχλη), έχει χαλάσει, ενώ οι προσπάθειές επισκευής του ήταν μέχρι τώρα ανεπιτυχείς.
Το πρόβλημα αναμένεται να ενταθεί το επόμενο διάστημα, καθώς από μεθαύριο ξεκινούν οι νυχτερινές πτήσεις τσάρτερ στο νησί, για τις οποίες το συγκεκριμένο μηχάνημα θεωρείται απαραίτητο ιδιαίτερα σε ένα αεροδρόμιο όπως της Σάμου, λόγω της ιδιαίτερης γεωμορφολογίας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα