Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

Amico mio!


Θα ξέρετε βέβαια που λένε ότι σαυτόν τον τόπο, αν κρατάει κάτι ακόμα ζωντανό και μας κρατάει στη συνέχεια είναι η φιλία. ΄Αμα έχεις φίλους, δεν έχεις ανάγκη όλους αυτούς που νομίζουν ότι έπιασαν-μη πω τι-και το κρατούν σφιχτά μη τους φύγει. Κι εγώ έχω την τύχη να έχω καλούς φίλους και φυσικά είμαι πανευτυχής γιαυτό. Κι επειδή ανέβασα στο μπλόγκ προ μηνός τον Χάρη να χορεύει όλο χάρη στη Σαμιοπούλα, ορίστε ο έτερος πυλώνας μου, στο στοιχείο του θα έλεγα, ανάμεσα σε μηχανήματα ήχου και Η/Υ. Ο Δημήτρης είναι ο πρώτος μεταξύ όλων στο ραδιόφωνο και τους υπολογιστές κι εγώ είμαι πολύ τυχερός που μ΄ αγαπάει και είναι αδερφή-ψυχή από παλιά στο κουρμπέτι του ραδιοφώνου(εσχάτως με έβαλε και στο διαδίκτυο, γιατί είχα μεσάνυχτα). Αν δεν παινέψεις τον φίλο σου(όχι δεν θα πέσει να σε πλακώσει) κι αν δεν τον ανεβάσεις στο μπλογκ, ποιόν θα ανεβάσεις, αυτόν από πάνω;
Το βρήκα σε συνάδελφο μπλόγκ και σας το μεταφέρω. Πώς λέγεται ο Αλογοσκούφης επί το ευρωπαϊκότερον; Horsehot! Καλό;

1 σχόλια:

Τη 12/01/2007 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Το άλλο για τον...αποπάνω, το ξέρεις, φαντάζομαι.
Σε πορεία διαμαρτυρίας εργαζομένων για το ασφαλιστικό κάποιο πανό έγραφε: ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 80. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ...

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα