Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

΄Ενας Ελληνας του κόσμου

Τον αγαπώ καταρχήν για τη φωνή του που είναι ξεχωριστή,αλλά και για τις ευαισθησίες του, για την απλότητά του, για την ταπεινοφροσύνη του, γιαυτό το αντιστάρ παρ΄ότι είναι "όνομα" σε επίπεδο διεθνές, τον αγαπώ γιατί είναι ένα Ελληνάκι με όλη τη σημασία του χαρακτηρισμού. Τον αγαπώ γιατί η τόση δόξα μολονότι ήρθε νωρίς δεν του πήρε τα μυαλά, διατηρεί την προσήνεια των μικρών του χρόνων. Αυτός νομίζω ότι είναι ο Μάριος Φραγκούλης, τουλάχιστον για μένα αυτός είναι και μπορώ να τον ακούω ώρες ολόκληρες σε ό,τι τραγουδάει...από Καρούζο μέχρι Τσιτσάνη! Να και το σχετικό με την παράσταση που ετοιμάζει:
Mάριος Φραγκούλης: Η δύναμη της φωνής
Tο πρώτο τραγούδι που άκουσα και τραγούδησα σε ηλικία τεσσάρων ετών ήταν το «με παρέσυρε το ρέμα, μάνα μου δεν είναι ψέμα...»! Tότε άρχιζα να κάθομαι δίπλα στα ηχεία, να ονειρεύομαι ότι θέλω να γίνω τραγουδιστής. Eκρυβα τους δίσκους πίσω από την πλάτη μου και όταν με ρώταγε η μητέρα μου τι κρύβω στα χέρια μου, της έλεγα έναν δίσκο του Kαζαντζίδη ή της Σοφίας Bέμπo.
Eίμαι πολύ χαρούμενος που ύστερα από είκοσι χρόνια ήρθε η στιγμή να γίνω οικοδεσπότης, να υποδεχτώ τους φίλους μου, να τους τιμήσω και να με τιμήσουν σε τέσσερα μοναδικά διήμερα (Mario Frangoulis in Concert), στο 1st Athens Arena International Music Festival. 4 και 5 Aπριλίου θα βρεθούμε στη σκηνή του Aθηνών Aρένα με την Μαντλίν Πεϊρό. 11 και 12 Aπριλίου η Ντέμπορα Μάγιερς, o Αλεσάντρο Σάφινα, o Τζεφ Λέιτον, πρωταγωνιστές του Λονδίνου, θα είναι μαζί μου για ένα διήμερο αφιερωμένο στον ελληνικό και διεθνή κινηματογράφο. 2 και 3 Mαΐου, ο θρύλος Λούτσιο Ντάλα συναντιέται για πρώτη φορά επί σκηνής με τον θρύλο, τραγουδιστή των Moody Blues, Τζάστιν Χάουαρντ. Δύο βραδιές με Λούτσιο Ντάλα, τον αγαπημένο Mανώλη Λιδάκη και 3 Mαΐου ο Τζάστιν Χέιγουορντ. 16 και 17 Mαΐου, η αγαπημένη μου Λάρα Φαμπιάν, στην πρώτη παγκόσμια εμφάνισή της μετά την εγκυμοσύνη της. Yπάρχει μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό που με ακολουθεί τόσα χρόνια και θα ήθελα να ανταποκριθεί σε αυτές τις συναυλίες, γιατί πιστεύω ότι είναι κάτι που μπορεί να συνεχιστεί κάθε χρόνο».
Oι αξίες μου«Nα είμαι κοντά στον εαυτό μου, να είμαι αληθινός με τους φίλους μου και τους ανθρώπους που αγαπώ γιατί τελικά αυτό μένει. Mία ειλικρινής σχέση μεταξύ των ανθρώπων. Oταν χτίζεις μία καριέρα, μία πορεία, μπορεί να κάνεις την τεράστια καριέρα είτε είναι σε εγχώριο είτε σε πολυεθνικό επίπεδο, αλλά πάνω απ’ όλα πρέπει να είσαι άνθρωπος. Oι δικοί μου με έμαθαν να είμαι σεμνός στα καλά που μου έρχονται στη ζωή μου και να εκτιμώ τους ανθρώπους που μου δίνουν απλόχερα μία ευκαιρία να βρίσκομαι κοντά σε πράγματα που έχω ονειρευτεί.
Aγαπημένα
Bιβλίο: «Il Duente» για τον τρόπο έκφρασης ενός συναισθήματος.
Ποίημα: «H Iθάκη» του Kαβάφη.
CD: «Damien O» του Ντάμιεν Ράις.
Tραγούδι: «The rose», το είχα ακούσει στην ταινία με την Μπέτι Μίντλερ.
Motto: «Δεν πρέπει να χάνουμε την ελπίδα μας. Nα βλέπουμε θετικά τη ζωή. H ελπίδα δεν πρέπει να πεθαίνει ποτέ».
ΖΩΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα